Jeśli masz aktywną subskrypcję, ale nie masz dostępu do zadań lub lekcji, to prawdopodobniej wystąpił błąd w Twojej przeglądarce internetowej. Na szczęście można go łatwo rozwiązać:
- Spróbuj otworzyć stronę w trybie incognito Twojej przeglądarki. W większości przeglądarek uruchomisz go wciskając jednocześnie Ctrl+Shift+N. Jeśli w trybie incognito strona działa prawidłowo – na 100% problem leży w przeglądarce. Aby go rozwiązać, przejdź dalej.
- Po pierwsze spróbuj zrestartować komputer – to zazwyczaj rozwiązuje problem.
- Wyłącz wtyczki zainstalowane w Twojej przeglądarce.
- Wyczyść pliki cookies.
- Zrestartuj komputer ponownie i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli problem występuje także w trybie incognito, problem wciąż może być związany z Twoją przeglądarką lub komputerem. W takim wypadku także wykonaj kroki 2-5.
Jeśli to nie pomoże – skontaktuj się z nami.